Välkommen till min nya blogg!

Hej, detta är min nya blogg som kommer att handla om allt mellan himmel och jord. Jag heter Cecilia och är ingen hejare på datorer utan gör detta mest för skojs skull. Anledningen till att jag döpte min blogg till lillebrorsmulan e för att mina två katter heter så. Jag har haft Lillebror i ca 1 månad nu och Smulan har jag haft sen igår, så hon är ju ganska avvaktande och vänjer sig vid en ny miljö och nya lukter. Smulan är en katt som ingen vet var hon kommer ifrån, en kompis till mig har tagit hand om henne tills jag och min sambo fick henne igår. Hon e liten och svart. Lillebror har jag tagit över sen en kompis till mig skulle flytta. Jag har en stor kärlek till katter. Hade gärna haft hur många som helst, men man måste kunna ta hand om dem också. Även om katter klarar sig ganska bra på egen hand så behöver de omsorg och kärlek. Tycker det är skönt att vi har två katter så de har varandra. Lillebror accepterar inte Smulan riktigt ännu, men det kommer han nog att göra så småningom.  Jag hoppas att min blogg kan locka fler kattälskare, det är ju alltid roligt att höra vad ni där ute tycker.


Hälsningar Cilla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter bra! Det här fixar du lätt! ;)

2008-08-11 @ 22:08:01
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: StarTraveller

Sambon har hård konkurrans det förstår jag det! Lycka till med bloggandet!:)

2008-08-11 @ 22:14:21
Postat av: Martina

Åhhh, vad superroligt att ni har tagit hand om smulan nu =)

Skönt att veta att hon får det bra iallafall ;)

kramar/ Martina

2008-08-17 @ 20:08:55
URL: http://martinagadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0