Gissa vem som ska handla julklappar?

Jo jag förstås, för imorgon bär det iväg till efterlängtade Ullared. Nu var det ett tag sedan vi vart där. Jag har skrivit upp allt vad mina nära och kära önskar sig på julafton och hoppas att jag ska kunna uppfylla dem. Det blir till att stiga upp ganska tidigt imorgon... eller rättare sagt i natt. Jag har ställt klockan på 03:40. På en halvtimme ska jag hinna en massa saker känns det som. Vi får köra vid 04:20 och möta upp de andra som ska med, nämligen mina fyra kompisar. Det är två av dem som ska köra upp dit. Min kompis har fått låna sina morföräldrars volvo, en kombi så det blir lite bättre med utrymme än i en liten renault som vi åkt i förut, visst det funkar men kan bli lite klaustrofobiskt emellanåt =). 
Jag erbjöd mig att köra en bit om det gick bra. Men det gjorde det  INTE. Alla är så rädda för att jag ska köra på allt möjligt och råka ut för andra olyckor. De tycker helt enkelt att jag kör som en "kratta", vilket jag naturligtvis inte gör. Men de får väl tycka vad de vill, jag krusar dem inte. Jag ska inte köpa några julklappar till dem heller om de ska vara så elaka. Hoppas att de lär sig en läxa utav det.
Nu ska jag snart gå och sova... det är sant, om två timmar i alla fall. Men jag somnar väl inte förrän midnatt när jag bara har två-tre timmar kvar innan det är dags att stiga upp. Det ska bli roligt imorgon i alla fall. Vi hoppas på bra väglag, och det blir det säkert eftersom det är 0.9 grader ute och börjat snöa.

Tills nästa gång...haj!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vill du ha flera besökare på din blogg? Gå in på http://www.viraltrafik.se/?ringblomma82 o följ instruktionerna.

2009-02-08 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0