Oj då...

Vart tog jag vägen??? Det frågar jag verkligen mig själv. Jag som trodde att jag skulle bli en trogen bloggare, men det ser inte så ut. =(
Jag har (faktiskt utan att ljuga) haft det ganska stressigt en tid nu. Jag hade för två veckor sedan en stor tenta (som jag klarade) vilken jag aspluggade till. Jag var så trött på att läsa att jag till slut nästan kräktes. När det äntligen var över sköljde en otrolig lättnad över mig och jag var så glad.
Men det visste jag inte skulle vara så länge. För efteråt var det bara att börja råplugga igen. För den 4/6 har vi tenta IGEN...??? Denna gången är den muntlig, vilket nog e ännu värre, det känns inte särskilt bra. Stressigt värre kan jag säga. Men det e bara att bita ihop.


Haj haj!! =) / Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0