Utmanad av Jenny...

Jag har blivit utmanad av min kompis Jenny där jag ska lista sju saker om mig själv, knäppa eller alldagliga, ska jag bara lista de knäppa lär jag bli klar på nolltid =) Let`s go hrm hrm...


1 Jag har världens sämsta tålamod

2 Jag har kramat om Bert Karlsson

3 Jag älskar karaoke

4 Jag har en ful ovana att alltid snurra håret

5 Jag har samlat över 3000 bilder på min idol Michael Jackson

6 Jag hatar att gå och lägga mig (är nattmänniska NR 1)

7 Jag har drömt om att arbeta som barnmorska sen jag gick i lågstadiet


Ja detta var alltså de sju saker jag kan komma på om mig själv, inte så värst knäppa kanske, men då hade jag varit i behov av flera listor, det finns mycket knäppt att berätta om mig, ni skulle bara veta.

Kram Cilla






Kommentarer
Postat av: Jenny

Du glömde ditt humör och pratet... ;)

2008-10-27 @ 20:17:32
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0