tillökning i familjen

Ja, ni läste rätt. Jag och min sambo har blivit välsignade, för en vecka sedan hämtade vi två kattungar som är sååååå söta. Vi har döpt dem till Wilma och Saga. Nu har vi alltså fyra katter. Vi har bestämt oss för att nu blir det inte fler. Jag har inga bilder på dem att lägga ut ännu men det kommer jag snart att göra det lovar jag. De är världens busigaste och gulligaste små kattungar. Lillebror accepterar dem väldigt bra, värre är det mellan Smulan och de tre vilddjuren. Men det löser sig nog med tiden, det kan ju ta ganska lång tid innan de ställt in sig.

Måste också berätta att i förrgår... i söndags, var jag åter ute i skogen och plockade svamp, eller rättare sagt hängde på mina kompisar som tycker att det är askul att plocka svamp. Jag hittade knappt ingenting, medan mina kompisar hittade hur mycket som helst... nästan i alla fall. I går fick jag ta del av skörden på smörgås, nystekta kantareller det är inte så dumt.

Just nu sitter jag här och väntar på att köra till skolan, jag börjar klockan halv elva. Vi håller på med ett mycket roligt praktiskt tema. Vi tar venprov och subkutana injektioner, idag ska vi börja med de intramuskulära injektionerna. Det är så kul. Vi övar på varandra, det är lite nervöst och darrigt i början men det ska nog gå över. Om en vecka exakt från idag ska vi ha tentamen IGEN... denna gången i farmakololgi, denna tenta är elektronisk och det är ganska skönt. Hoppas verkligen att jag klarar det.

Hej svejs/Cilla

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Får man se bild på de små söta kissarna? :)

2008-09-10 @ 12:32:53
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0